JVG:N IKUINEN VAPPU -VIRTUAALIKEIKKA KERÄSI YLI 1,4 MILJOONAA KATSOJAA

Ennestään jo lukuisia ennätyksiä hallussaan pitävä JVG teki historiaa keräämällä ennätysyleisön vappuaattona 30. huhtikuuta järjestetylle virtuaaliselle live-keikalleen. Virtuaaliteknologiaan erikoistuneen Zoanin, Helsingin kaupungin ja Fullsteam Agencyn yhdessä järjestämää live-konserttia seurasi vappuaattona arviolta vähintään 13% suomalaisista eli ennätykselliset 700 000 katselijaa, ja lisäksi jälkikäteen tallenteen katsoi vappuviikonlopun aikana arviolta noin 225 000-päinen yleisö. Kun mukaan lasketaan konserttia hetkellisesti näyttäneet medialähetykset kuten MTV:n uutiset, tavoitti virtuaalikeikka kaiken kaikkiaan yhteensä yli 1 400 000 katsojaa eli noin 24% suomalaisista.

”Oli upeaa olla mukana toteuttamassa tätä poikkeuksellista konserttielämystä, joka jälleen kerran näytti, kuinka suuri voima live-musiikilla on liikuttaa ihmisiä. Artisti ja tapahtuman koko tuotantotiimi heittäytyivät täysillä mukaan tässä poikkeustilanteessa, ja tiiviin yhteistyön tuloksena syntyi maailmanluokan virtuaalinen tapahtuma, Fullsteam Agencyn toimitusjohtaja Tuomo Tähtinen iloitsee.

Lisätietoja:

FULLSTEAM AGENCY / Liina Rislakki (040 706 0286, liina@fullsteam.fi)
HELSINGIN KAUPUNKI / ​Sanna Forsström (040 531 3713, sanna.forsstrom@hel.fi)
ZOAN / Miikka Rosendahl (040 963 0409) tai Laura Olin (040 351 6808, etunimi.sukunimi@zoan.fi)

Takaisin