Selkokieli
INFO:
Fullsteam Agency Oy
on Helsingissä toimiva
konserttien ja
festivaalien järjestäjä
sekä ohjelmatoimisto.
Fullsteam Agency on
tuonut Suomeen lähes
kaksi tuhatta ulkomaista
artistia tai yhtyettä.
Edustamme myös
noin sataa kotimaista
esiintyjää.
Välitämme ohjelmaa
lähes kaikkiin Suomen
keikkapaikkoihin sekä
ulkomaisia artisteja
kotimaisille festivaaleille.
Järjestämme myös
Seinäjoen perinteikästä
Provinssi-festivaalia
sekä Helsingissä
Sideways-tapahtumaa.
Kotimaassa edustamme
Suomen suosituimpia
yhtyeitä sekä
nousevia kykyjä.
Vuodesta 2015 lähtien
Fullsteam Agency on
kuulunut osaksi
saksalaista FKP Scorpiota.
Fullsteam-yhtiöön
kuuluvat myös
manageritoimisto
Fullsteam Management,
levy-yhtiö Fullsteam
Records sekä
kustannusyhtiö
Fullsteam Publishing.
KEIKAT JA KONSERTIT:
Fullsteam artistien tulevat
keikat ja konsertit löydät
”Keikat” välilehdeltä.
ARTISTIEN OSTO TAPAHTUMIIN
Jos haluat ostaa artisteja
omalle keikkapaikalle tai
tapahtumaan, voit ottaa
yhteyttä keikkamyyjiimme.
Keikkamyyjien edustamat
artistit löydät ”Artistit”-
välilehdeltä.
TYÖPAIKAT JA HARJOITTELUPAIKAT
Emme hae tällä hetkellä
uutta henkilöstöä. Ilmoitamme
mahdollisesti vapautuvista
työpaikoista nettisivujemme
uutisissa ja sosiaalisen median
kanavissamme.
Jos olet kiinnostunut
suorittamaan opintoihisi
liittyvän harjoittelun Fullsteamilla,
voit lähettää vapaamuotoisen
hakemuksen ja ansioluettelon
sähköpostitse osoitteeseen
joona@fullsteam.fi
(tuotannon tehtävät tai muut yleiset tehtävät)
tai
anna@fullsteam.fi
(markkinoinnin tai
graafisen suunnittelun harjoittelupaikat).
Meille voi hakea myös
Kelan tukemaan työkokeiluun,
jonka hakemisessa ohjeista
TE toimisto. Lue lisää
TE-palvelujen sivuilta.
UUDET ARTISTIT
Mikäli uskot, että Fullsteam
Agency olisi sinulle tai
edustamallesi yhtyeelle
sopivin ohjelmatoimisto,
voit lähestyä suoraan
keikkamyyjiämme.
Keikkamyyjien edustamat
artistit löydät ”Artistit”-
välilehdeltä.
Lähetä keikkamyyjälle tiivis
esittelyteksti sekä linkit
nettisivuille ja sosiaalisiin medioihin.
Jos haet levytyssopimusta
niin voit olla yhteydessä
levy-yhtiöömme Fullsteam
Recordsiin:
miikka.koivisto@gmail.com.
Mikäli taas tarvitset
manageria edistämään uraanne
niin lähetä
lisätietoja Fullsteam
Managementille:
virpi@fullsteam.fi
MUUT ASIAT
Muissa asioissa voi
laittaa sähköpostia
osoitteeseen:
info@fullsteam.fi